arrowدسته بندی
محصولات بهداشت جنسی
لوازم آرایشی و بهداشتی
لباس زیر
ابزار و تجهیزات
پیشرفته تر
ثبت نام / ورود

راهنمای خرید لباس زیر مناسب زنانه

تاریخ انتشار: 04 اسفند 1400
دسته بندی ها:
توسط: عطایی
راهنمای خرید لباس زیر مناسب زنانه

لباس زیر از جمله لباس‌هایی است که به صورت کاملا مستقیم با بدن ما تماس دارد. علاوه بر آن این نوع از لباس‌ها اهمیت زیادی دارند پس در هنگام خرید لباس زیر باید نکاتی را رعایت کنید. از مهم‌ترین این نکات می‌توان به جنس لباس اشاره کرد، بنابراین بهتر است لباسی را انتخاب کنید که دارای جنس نرم و راحت است. همچنین لباس‌هایی که از پارچه نخی تولید شده‌اند بسیار مناسب هستند‌. زیرا نخ هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند. از دیگر نکاتی که می‌توان جهت راهنمای خرید لباس زیر به شما توصیه کرد آن است که حتماً به سایز لباس دقت کنید. زیرا اگر خانم‌ها از لباس‌های تنگ استفاده کنند دچار عفونت خواهند شد. علاوه بر آن لباس‌هایی که گشاد هستند نیز ظاهر زیبایی ایجاد نمی‌کنند بنابراین بهتر است لباسی را انتخاب کنید که هم دارای زیبایی باشد و هم به سلامت شما کمک کند. در این مطلب قصد داریم به عنوان راهنمای خرید لباس زیر مناسب زنانه چند نکته مهم را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید. 

راهنمای خرید لباس زیر زنانه: 

لباس زیر در واقع نوعی لباس است که باعث پوشاندن اندام‌های جنسی اشخاص می‌شود. امروزه طرح‌های شکیل و زیبایی از لباس زیر وارد بازار شده است اما تنها شیک و زیبا بودن لباس اهمیت ندارد و باید در هنگام خرید به نکات بسیاری دقت نمایید. زیرا یک انتخاب نامناسب می‌تواند باعث به خطر افتادن سلامت پوست یا حتی سلامت دستگاه تناسلی شما گردد. پس بهتر است به راهنمای خرید لباس زیر زنانه و نکاتی که در آن توصیه شده است دقت کنید . 

 راهنمای خرید لباس زی

ویژگی‌های لباس زیر زنانه: 

اگر می‌خواهید با توجه به راهنمای خرید لباس زیر زنانه یک لباس مناسب و راحت انتخاب کنید بهتر است چند ویژگی مهم را مدنظر قرار دهید که این نکات شامل موارد زیر است: 

 ویژگی ها

o    نوع مصرف: 

در هنگام خرید لباس زیر حتماً باید به نوع مصرف دقت نمایید زیرا بعضی از لباس‌ها تنها برای مصرف روزانه مناسب است و بعضی دیگر برای میهمانی و... مناسب هستند‌. در توضیحات راهنمای خرید لباس زیر، لباس‌ها دارای تنوع زیادی هستند و شما می‌توانید در هر جایی یا هر مکانی از لباس مناسب آن استفاده کنید.

مثلا برای لباس زیر روزانه بهتر است لباس که دارای الیاف طبیعی است را انتخاب نمایید و لباس‌هایی که با مواد ترکیبی همچون پلاستیکی تولید شده‌اند را نپوشید. همچنین برای دوران پریودی باید شورت‌های جداگانه تهیه کنید و جنس‌های نخی یا الیاف طبیعی بسیار مناسب هستند. زیرا از ایجاد عفونت یا حتی تجمع باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند.

همچنین در راهنمای خرید لباس زیر به شما توصیه می‌گردد که برای مراسمات مختلف مانند مهمانی‌ها به مدل لباس خود توجه کنید. مثلا اگر لباس شما دکلته است بهتر است لباس زیری را انتخاب کنید که از جنس دانتل باشد یا این که در دوران باردار باید لباسی را انتخاب کنید که در آن کاملاً راحت باشید یا شورتی را انتخاب نمایید که قسمت بالایی آن ناحیه شکم را نیز پوشش دهد. 

o    نحوه اندازه گیری و انتخاب سایز مناسب: 

طبق توصیه‌هایی که در راهنمای خرید لباس زیر ارائه شده است پوشیدن لباس‌های بسیار تنگ یا گشاد برای هیچکس مناسب نیست. پس بهتر است سایز مناسب خود را بشناسید و لباسی را انتخاب کنید که دقیقا اندازه شما است‌. اندازه لباس زیر باید به گونه‌ای باشد که شما در آن کاملاً راحت باشید و هیچ گونه احساس بدی نداشته باشید. همچنین توجه داشته باشید اگر زمانی دچار اضافه وزن گردید به هیچ عنوان لباس‌هایی که برای‌تان تنگی یا کوچک شده را نپوشید. به طور کلی می‌توان گفت که لباس زیر باید به گونه‌ای انتخاب شود که کاملاً با سایز بدن متناسب باشد. 

o    کیفیت رنگ پارچه اهمیت دارد: 

همانطور که گفته شد در راهنمای خرید لباس زیر باید به جنس پارچه، اندازه آن یا حتی نوع مصرف توجه شود. علاوه بر آن باید رنگ پارچه لباس نیز دارای کیفیت بالایی باشد، زیرا ممکن است بعضی از لباس‌های زیر با رنگ‌های غیر بهداشتی یا رنگ‌های شیمیایی تهیه شده باشند. بنابراین این موضوع می‌تواند باعث ایجاد آلرژی در شخص شود زیرا بعضی از افراد به این رنگ‌ها واکنش نشان می‌دهند. 

o    از خرید لباس نایلونی بپرهیزید: 

یکی از نکات بسیار مهم که در راهنمای خرید لباس زیر مطرح می‌شود در مورد ضررها و آسیب‌هایی است که لباس زیر نایلونی به ما وارد می‌کند. زیرا الیاف مصنوعی باعث تعریق بیش از اندازه می‌شوند همچنین این پارچه‌ها مانع جذب عرق خواهند شد. بنابراین فرد به قارچ پوستی مبتلا می‌شود. بهتر است بدانید که قارچ پوستی به شکل لکه‌های قهوه‌ای رنگ است و حالت پوست بسیار کمی خواهد داشت. پس برای سلامتی خود از پوشیدن و خرید لباس زیر نایلونی بپرهیزید. 

انواع لباس زیر: 

توجه کنید که در هنگام خرید لباس زیر باید با انواع آن آشنا باشید تا بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید. در زیر انواع لباس زیر زنانه را به صورت مختصر توضیح داده ایم: 

 انواع لباس زیر

انواع سوتین: 

o    سوتین اسفنجی: 

سوتین اسفنجی از جمله سینه بندهایی است که در آن از اسفنج استفاده شده است و موجب بزرگنمایی و زیبایی سینه‌ها می‌گردد. معمولاً خانم‌هایی که می‌خواهند جذاب به نظر آیند از این نوع سوتین‌ها استفاده می‌کنند. 

o    سوتین فانتزی: 

در راهنمای خرید لباس زیر زنانه سوتین فانتزی را یکی از جدیدترین طراحی‌های می‌دانند که طرفداران بسیار زیادی دارد. این لباس علاوه بر آن که موجب نگهداری بدن می‌گردد زیبایی خاصی را به اندام خانم‌ها هدیه می‌کند. 

o    سوتین جک دار: 

این مدل از سوتین معمولا جهت کم کردن فاصله بین سینه‌ها و همچنین بالا بردن و فرم دادن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

o    سوتین کپسول دار: 

جالب است بدانید اگر از راهنمای خرید لباس زیر استفاده کنید سوتین کپسول دار به عنوان یکی از بهترین انواع لباس زیر به شما توصیه می‌شود. زیرا این لباس به گونه‌ای است که موجب حرکت راحت هوا در سینه‌ها می‌شود. بنابراین از ایجاد بیماری‌هایی مانند قارچ‌های پوستی جلوگیری می‌کند. 

o    سوتین پوش آپ: 

در بین گودی های کاسه این مدل از سوتین شکافی ایجاد گردیده است که موجب شده تا مناسب استفاده در زیر تیشرت باشد. زیرا طراحی آن به گونه ای است که هیچ ردی را بر روی تیشرت ایجاد نخواهد کرد. 

انواع شورت: 

علاوه بر سوتین‌ها راهنمای خرید لباس زیر، شورت‌ها را نیز در انواع مختلفی دسته بندی کرده است که شامل موارد زیر است: 

o    شورت گنی: 

این شورت  به گونه‌ای طراحی شده که باعث می‌گردد شکم به طور کامل پوشش داده شود و تا بالای ناف کشیده می‌شود. معمولا افراد برای لباس‌ های اندامی از این شورت‌ها در زیر لباس استفاده می‌کنند. 

o    شورت پادار: 

این شورت‌ها تقریبا شبیه به لباس زیر مردانه هستند و در ناحیه ران پارچه‌ای اضافه شده است. 

o    شورت لامبادا: 

یکی از جذاب ترین شورت‌هایی که تولید می‌شود لامبادا نام دارد. این شورت دارای ظرافتی بسیار زیاد است، بنابراین برای افرادی که دامن‌های تنگ می‌پوشند مناسب است. 

o    شورت هیپ هاگرز: 

این شورت برای استفاده در زیر شلوارهای فاق کوتاه طراحی شده است و کش آن بر روی باسن قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه