arrowدسته بندی
محصولات بهداشت جنسی
لوازم آرایشی و بهداشتی
لباس زیر
ابزار و تجهیزات
پیشرفته تر
ثبت نام / ورود

معرفی بهترین کاندوم‌ها و ویژگی آن‌ها

تاریخ انتشار: 04 اسفند 1400
دسته بندی ها:
توسط: عطایی
معرفی بهترین کاندوم‌ها و ویژگی آن‌ها

بسیاری از افراد توی انتخاب کاندوم وسواس زیادی به خرج میدن، البته کاندوم می‌تونه میزان حفاظت و لذت شما رو از رابطه تحت تاثیر قرار بده، بنابراین ما به شما توصیه می‌کنیم بهترین برند کاندوم‌ها رو برای برقراری رابطه متفاوت انتخاب کنین. به طور کلی هر کدوم از کاندوم‌ها با توجه به نوع برند و ویژگی‌هایی که دارن می‌تونن برای نیازهای شما گزینه مناسبی باشن. واقعیت اینه که معرفی بهترین کاندوم‌ها می‌تونه خرید یه کاندوم مناسب و ایده‌آل رو ساده‌تر کنه. 

معرفی بهترین کاندوم‌ها برای برقراری رابطه جنسی مناسب

با خوندن مقاله پیش رو می‌تونین اطلاعات کافی در مورد انواع برندهای رایج کاندوم توی ایران به دست بیارین و اونا را با توجه به نوع نیاز و ویژگی‌های مورد نظر خودتون خریداری کنین.

معرفی بهترین کاندوم‌ها برای تاخیری

زودانزالی یکی از مشکلاتیه که کیفیت یک رابطه جنسی رو خیلی پایین میاره و باعث میشه شریک جنسی‌تون تمایل به برقراری رابطه جنسی با شما نداشته باشه. بخشی زیادی از این مشکل با کاندوم‌های تاخیری قابل حله. این کاندوم‌ها تنوع خوبی دارن و معرفی بهترین کاندوم‌ها به شما کمک می‌کنه تا برند خوبی رو برای تاخیری بخرین. 

کاندوم تاخیری کاپوت ۴۵  Minutes یکی از برندهای محبوب تاخیری به حساب میاد. این کاندوم توی یک باکس 12 عددی تولید میشه و با حس خنکی و روان‌کنندگی می‌تونه کیفیت رابطه جنسی رو تحت تاثیر قرار بده و بالاتر ببره.

 معرفی بهترین کاندوم‌ها

معرفی بهترین کاندوم‌های خاردار

کاندوم‌های خاردار برای تحریک بیشتر شریک جنسی کاربرد داره و در رابطه‌های جنسی به‌شدت مورد استقبال قرار می‌گیره. کاندوم کاپوت  Big Dots  با 1001 خار درشت تولید شده و همین شکل طراحی نظر بیشتر کاربران رو به خودش جلب کرده. البته این نوع کاندوم‌ها با ویژگی‌های دیگه‌ای مثل تاخیری یا شیاردار بودن هم تولید میشن. 

کاندوم‌های خاردار برای زوج‌هایی که به تازگی رابطه جنسی برقرار می‌کنن، چندان مناسبی نیستن. چون می‌تونن قسمت داخلی مهبل شریک جنسی‌تون رو زخم کنن یا باعث عفونت بشن. 

کاندوم ماتادور ناچ کدکس Matador با یک بسته‌بندی 12 عددی تولید میشه و توی لیست معرفی بهترین کاندوم‌ها قرار می‌گیره. این محصول هم جزء کاندوم‌های خاردار بوده اما با ویژگی‌هایی مثل طعم‌دار، تاخیری یا شیاردار هم تولید میشه. چنین محصولاتی به تایید وزارت بهداشت رسیدن و شما می‌تونین بدون نگرانی از اونا استفاده کنین. این کاندوم‌ها تاریخ انقضاء طولانی هم دارن و تا مدت‌ها می‌تونن استفاده بشن. 

بهترین برند کاندوم فضایی

کاندوم‌های فضایی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفتن و از شکل‌های خاصی برخوردار هستن. این کاندوم‌ها رو با نام خار درشت هم می‌شناسن. چون روی اونا، دکمه و خارهای درشتی وجود داره. کاندوم‌های فضایی می‌تونن تجربه خاصی برای پارتنر جنسی‌تون به وجود بیارن. این نوع کاندوم‌ها با توجه به بافت خاصی که دارن، برای زوج‌هایی که اولین بار رابطه جنسی را تجربه می‌کنن، مناسب نیستن. چون با توجه به تنگ بودن واژن می‌تونن باعث خونریزی یا زخم واژن بشن.

 خرید کاندوم

بهترین برند کاندوم فضایی رو می‌تونیم در برند ایکس دریم پیدا کنیم. این نوع کاندوم به کارخانه باران بسپار قم تعلق داره. کاندوم فضایی ایکس دریم در مدل‌های مختلف اره ماهی، چرخشی، طوقی، دکمه‌دار و شمشیری طراحی و تولید شده و امکان خرید کاندوم با توجه به سلیقه‌های متفاوت رو فراهم میاره.

با معرفی بهترین کاندوم‌ها متوجه شدین که کاندوم‌ها از نظر برند و خصوصیات تنوع زیادی دارن و هر کدوم از این کاندوم‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. شما خرید کاندوم رو باید با توجه به نوع نیاز خود و نظر شریک جنسی خودتون انجام بدین. چون رضایت شریک جنسی در اولویت قرار داره و از طرفی بخش زیادی از لذت‌ رابطه به شریک جنسی مربوط میشه. 

معرفی بهترین کاندوم‌های حساس

کاندوم‌های نازک و حساس در هنگام رابطه جنسی، به‌ندرت احساس میشن. ناچ کدکس  Zero Zero Three  نمونه کاندوم بسیار نازکه که با بسته‌بندی 12 عددی در اختیار مشتری قرار می‌گیره و قیمت مناسبی داره.

معرفی بهترین کاندوم‌های طعم‌دار

کاندوم‌ها با ویژگی‌های مختلف تولید میشن. یکی از این ویژگی‌ها، طعم‌دار بودن کاندوم هست. برای خرید کاندوم میوه‌ای، کاندوم کاپوت  Hot Time7  گزینه مناسبیه. این کاندوم علاوه بر اینکه طعم میوه داره، ویژگی خارداری و تاخیری رو هم داره. بنابراین با خرید کاندوم کاپوت  Hot Time7، می‌تونین چند تا ویژگی و قابلیت رو با هم به دست بیارین. این کاندوم بیشتر با طعم پرتقال و انبه تولید میشه و دارای مجوز از سمت  FDA  و تایید وزات بهداشت هست.

بهترین کاندوم آنتی‌باکتریال

ترس از بارداری، عفونت‌ها، بیماری‌های مقاربتی و ... می‌تونه لذت یه رابطه خوب و استاندارد رو از شما بگیره. بنابراین معرفی بهترین کاندوم‌های آنتی‌باکتریال هم اهمیت بالایی داره. واژن‌های حساس در برابر هر گونه آلودگی واکنش نشون میدن. ضمن اینکه به طور کلی واژن‌ها باید در برابر عفونت‌ها و باکتری‌ها به‌خوبی محافظت بشن. در غیر این صورت به مشکلات زیادی دچار میشن. به همین خاطر بحث حفاظت و مراقبت از واژن اهمیت زیادی داره. 

کاندوم آنتی‌باکتریال کاپوت   Classic Fungless می‌تونه گزینه خوبی برای پیشگیری از مشکلات عفونتی، قارچی و... باشه. 

بهترین برند کاندوم در ایران

تمام کاندوم‌های تولیدی در ایران با تایید سازمان غذا و دارو و تایید وزارت بهداشت تولید شدن و از هر نظر استاندارد و بهداشتی هستن. تنها گزینه‌ای که یه کاندوم رو نسبت به بقیه کاندوم‌ها برتری می‌بخشه، نظر شماست. اگه شما اطلاعات کافی در مورد ذائقه و سلیقه جنسی خودتون داشته باشین و بدونین دقیقاً به چی نیاز دارن، دیگه می‌تونین به‌راحتی خرید کاندوم رو انجام بدین. 

معرفی بهترین کاندوم‌های کدکس

برند کدکس یکی از بهترین کاندوم‌های تولیدی ایران به حساب میاد. این کاندوم با لاتکس 100 درصد طبیعی تولید شده و تنوع زیادی داره. کاندوم کدکس با مدل‌های خاردار، روان‌کننده، تاخیری، میوه‌ای و... تولید میشه. این برند سهم قابل توجهی از بازار فروش کاندوم رو در اختیار داره.

کاندوم مناسب برای پیشگیری از بارداری

بعضی از افراد به دنبال بهترین برند کاندوم برای پیشگیری از بارداری هستن. در واقع هر کاندوم استانداردی می‌تونه از بارداری یا بیماری‌های مقاربتی جلوگیری کنه. به شرطی که به‌درستی استفاده بشه. یعنی فرد سایز مناسب رو برای خرید کاندوم انتخاب کنه.

در هنگام خرید کاندوم به تاریح انقضاء آن توجه کنین. چون پارگی کاندوم به دلیل انقضاء زمان مصرف کاندوم اتفاق می‌افته. 

جمع‌بندی

بهترین برند کاندوم در ایران ایکس دریم، کدکس، کاپوت، شادو و... هست. تمام این برندها می‌تونین کاندوم خوبی برای برقراری رابطه جنسی باشن، به شرطی که با سایز درست انتخاب شده باشن.

زمانی که شما سایز درستی برای کاندوم انتخاب کرده باشین و از آن به‌درستی استفاده کنین، می‌تونین لذت یک رابطه جنسی رو بچشین، اما اگه ذائقه جنسی‌تون رو بشناسین می‌تونین حس تازه‌ای رو در رابطه جنسی تجربه کنین.

ارسال دیدگاه